top of page

Trendy z marketingu
Zvyšte tržby o 500 % a odlište se od konkurence: Klíčové strategie pro váš e-shop
Dnešní e-commerce trh je nasycený a konkurence je obrovská. Jak tedy dosáhnout růstu tržeb o 500 % a skutečně se odlišit? Zde je několik...
3. 10. 2024Minut čtení: 4
22
0
Proč vaše marketingové kampaně sice fungují, ale váš business neroste?
V rámci auditů PPC kampaní se setkávám často s podobným problémem: kampaně fungují, PNO (podíl nákladů na obratu) je stabilní a plní...
1. 10. 2024Minut čtení: 3
8
0
Proč provádět PPC audit pravidelně a externím specialistou?
V roce 2010 jsem začal jako PPC specialista a během své kariéry jsem si prošel prací v Seznam i Google. Mimo to jsem vytvořil...
25. 9. 2024Minut čtení: 3
57
0
Vyhazujete tisíce Kč za chyby PPC specialisty ?
V roce 2010 jsem začal jako PPC specialista a během své kariéry jsem si prošel prací v Seznam i Google. Mimo to jsem vytvořil...
25. 9. 2024Minut čtení: 8
121
0
Připravte své kampaně na vánoční sezónu 2024 - 10 skvělých tipů, které Vám udělají rekordní tržby
A je to opět tady! Nejdůležitější období roku pro většinu e-shopů, ale také pro firmy zaměřené na sběr leadů. I když jsou Vánoce ještě...
25. 9. 2024Minut čtení: 4
74
0
Jak Umělá Inteligence Transformuje Marketing: Klíčové Přínosy pro Firmy v Digitálním Věku
Umělá inteligence (AI) je v dnešní době klíčovým prvkem mnoha oblastí, včetně marketingu. Její důležitost a přínos pro firmy jsou...
1. 9. 2024Minut čtení: 2
0
0
Jak se připravit na expanzi na nový trh: Klíčové kroky pro úspěch
Expanze na nový trh je významný krok, který může přinést nové příležitosti pro růst a rozvoj firmy. Nicméně, úspěch v novém prostředí...
1. 9. 2024Minut čtení: 3
0
0
Rozdíl mezi PPC reklamou a SEO optimalizací: Proč je pro klienty důležité obojí?
V dnešním digitálním světě jsou PPC (Pay-Per-Click) reklama a SEO (Search Engine Optimization) dvě klíčové strategie, které mohou...
1. 9. 2024Minut čtení: 3
1
0
bottom of page